Translate

Viktig melding

NAV har nå åpnet sine publikumsmottak

Nav logo   

 

 

 

 

NAV har nå åpnet sine publikumsmottak. Her er oversikt over prioritert kontaktmåte:

Prioritert kontaktmåte:

1.     Nettsida www.nav.no «Ditt NAV» på nettsida, veileder svarer innen 24 timer

2.     Ringe NAVs kontaktsenter på telefon 5555 3333 for personbrukere og 5555 3336 for arbeidsgivere

3.     Nødvendig personlig oppmøte på NAV-kontoret mellom kl. 12-15:

  • Mandag:  Bø
  • Tirsdag:   Ulefoss
  • Onsdag:  Bø
  • Torsdag:  Ulefoss
  • Fredag:    Bø

Ved akutt behov for bistand kan en enten ta kontakt direkte med sin veileder ved NAV Midt-Telemark, eventuelt til NAV sin vakttelefon.

Vakttelefoner NAV Midt-Telemark: Ved behov for akutt bistand eller individuell veiledning for å sikre økonomiske rettigheter:
Vakttelefon i Bø: tlf.  4124 3570 og Ulefoss tlf. 4127 1282, mellom klokka 09-15, mandag til fredag

Telefonkontakt for arbeidsgiver eller arbeidstaker som har behov for kontakt med en av markedskontaktene på NAV i forbindelse med permittering eller annet: Marianne Sæthre,  tlf. 9620 9501, eller Sandra Kallestad, tlf. 4127 3587.

Tilbakemelding