Eksterne søkere
må opprette brukernavn og passord før de logger seg på første gang. Hvis du har søkt tidligere, men ikke husker brukernavn og passord, kan du få dette tilsendt på den registrerte epostadressen ved å klikke på "Glemt brukernavn/passord". Ved spørsmål ta kontakt med servicekontoret - postmottak@nome.kommune.no eller tlf. 35 94 62 00.
Ansatte i kommunen
som har en epostadresse registrert i kommunen, skal ikke registrere seg på nytt. Dersom du ikke har/husker brukernavn og passord, kan du få dette tilsendt på den registrerte epostadressen ved å klikke på "Glemt brukernavn/passord". Ved spørsmål ta kontakt med servicekontoret - postmottak@nome.kommune.no eller tlf. 35 94 62 00.
Slik søker du:
- Åpne aktuell utlysing (klikk på tittel)
- Klikk Søk på stilling, og følg instruksene
Merk: Alle felt som er merket med rød stjerne, må fylles ut for å få lagret opplysningene
Dersom du ikke har datamaskin tilgjengelig eller trenger hjelp til å sende elektronisk søknad kan du ta kontakt med kommunens servicekontor på rådhuset, tlf. 35 94 62 00. Der er det tilgjengelig datamaskin og de kan hjelpe deg med å fylle ut og sende søknaden.