100 års jubilanten Lundevang er mottaker av Nome kommunes kulturpris 2021!

Ordfører Bjørg Tveito Lundefaret og leder for Samfunnsutviklingsutvalget, John Harald Rønningen, overrasket ikveld 100 årsjubilanten Lundevang med Nome kommunes kulturpris 2021.

Prisutdelingen fant sted på Lundevang sitt julebord.

Lundevang er et symbol på dedikert frivillighet, inkluderende tilhørighet og kulturell kreativitet. Huset og dets frivillige ildsjeler er et bankende kulturhjerte i Lunde. Tusen takk for alt dere gjør!

Jubilanten Lundevang, med alle sine frivillige og gode hjelpere, har i 100 år bidratt til at Lunde er et levende og aktivt lokalsamfunn fylt med gode kulturopplevelser. Lundevang samfunnshus er en verdig mottaker av Nome kommunes kulturpris 2021.

Kulturprisen består av et diplom og en gavesjekk på kr 10 000.

Kulturprisvinner Lundevang, her representert av Bente Kåsa John Harald Rønningen