Ledige stillinger i Nome kommune

Takk for at du viser interesse for å søke ledige stillinger i kommunen.

Nome kommune ligger i Midt-Telemark, ca 30 min. fra Skien og har ca. 6600 innbyggere. Nome kommune har et allsidig næringsliv og fine fritidsmuligheter. Kommunen har 2 tettsteder, Ulefoss og Lunde.

Registrering / innlogging

  • Når du lager passord, er det mulig at du kommer til en side hvor det står
    Det er et problem med dette webområdets sikkerhetssertifikat
    Da klikker du deg da videre på linken

  - Klikk for stort bilde

  • Eksterne søkere må opprette brukernavn og passord før de logger seg på første gang. Hvis du har søkt tidligere, men ikke  husker brukernavn og passord, kan du få dette tilsendt på den registrerte epostadressen ved å klikke på "Glemt brukernavn/passord". Ved spørsmål ta kontakt med servicekontoret - postmottak@nome.kommune.no eller tlf. 35946200.
  • Ansatte i kommunen, som har en epostadresse registrert i kommunen, skal ikke registere seg på nytt. Dersom du ikke har/ husker brukernavn og passord, kan du få dette tilsendt på den registrerte epostadressen ved å klikke på "Glemt brukernavn/passord". Ved spørsmål ta kontakt med servicekontoret - postmottak@nome.kommune.no eller tlf. 35946200.
    Merk: Epostmeldingen vil bli sendt til den epostadressen du har registrert hos kommunen
    , dvs. den epostadressen som lønnsslippen din blir sendt til. Hvis du ikke er koblet til kommunenettet når du skal søke, kan du hente jobb-eposten din på følgende nettadresse: https://epost.midt-telemark.no. Du får først tilsendt en aktiveringsmelding. Klikk da på Send. Passordet vil bli sendt i en ny epostmelding. Hvis du ikke mottar noen melding i Innboksen din, sjekk i mappen Useriøs epost.

Slik oppretter du en e-postadresse på Gmail (PDF, 86 kB)

Slik søker du

  • Åpne aktuell utlysing (klikk på tittel)
  • Klikk Søk på stilling, og følg instruksene

Merk: Alle felt som er merket med rød stjerne, må fylles ut for å få lagret opplysningene

Oversikt over ledige stillinger

Krav til søknaden

Ufullstendige søknader blir ikke registrert.

Dersom du ikke har datamaskin tilgjengelig eller trenger hjelp til å sende elektronisk søknad kan du ta kontakt med kommunens Servicekontor på Rådhuset, tlf. 35946200. Der er det tilgjengelig datamaskin og de kan hjelpe deg med å fylle ut og sende søknaden.

Attester og vitnemål kan legges ved den elektroniske søknaden. Alle som blir kalt inn til intervju må ta med originaler eller attesterte kopier. Leverte attester, vitnemål og andre vedlegg til søknaden blir ikke returnert.

For alle stillingene gjelder vanlige kommunale tilsettingsvilkår.
Tariffavtale for KS området og for tiden 2% trekk i lønn til pensjonsinnskudd

 

Publisert av Anne Britt Grivi. Sist endret 31.10.2013
Login for redigering